1. Livrarea produselor
Ințelegem nerăbdarea ta!
Plasați o comandă și acum sunteți nerăbdători să o primiți, așa că începem să împachetam comanda în câteva minute.
Pentru livrari pe teritoriul Romaniei:
- Fiecare comandă plasată de luni până joi înainte de ora 12:00 va fi primită în ziua următoare in cele mai multe cazuri, insa termenul de livrare dat de firma de curierat este de 1-2 zile lucratoare.
- Fiecare comanda este receptionata de curieri atat pentru Romania in jurul orei 14:00 – 15:30, ajungand astfel la destinatie pentru Romania in 24 - 48 ore.
- Fiecare comandă plasată vineri va fi primită în următoarele 2 zile lucrătoare, exista de asemenea posibilitatea livrarii in week-end, dar conta-cost, acesta optiune o sa fie gasita la sfarsit, inainte de finalizarea comenzii. Livrare sambata ofera doar Fan Curier, insa nu ofera garantia de livrare sambata. Noi Lucram de luni pana vineri intre orele 8:00 - 16:00. Sarbatorile legale sunt libere, deci este INCHIS.
- Dacă efectuați o comandă de peste 400 RON , veti beneficia de livrare gratuită (DOAR PENTRU COMENZILE IN ROMANIA). Oferim livrare platita de noi, doar in cazul in care noi alegem firma de curierat, sau puteti alege dumneavoastra firma, numai in conditiile in care nu aveti km suplimentari. Uneori avem oferte la plata cu cardul, livrare gratuita peste 250 ron.
- Livrare la Easy Box Sameday este cele mai ieftin. 13-15Ron, Nu uitați să descărcați aplicația SAMEDAY si urmăriți drumul coletelor în timp real
- NU uitați să răspundeți la telefon, deoarece fiecare comandă trebuie confirmată înainte de ambalare (daca in comanda nu se intelege clar ce doreste clientul & daca aveti mix personalizat).
- Taxele de transport sunt calculate in functie de greutatea coletului. (In general livrarea este de 15-25 RON).
Pentru livrari in Europa
- Livrarile se fac prin Posta Romana si prin diverse firma de curierat( DPD, DHL, UPS, MRW, Swiss Post Priority, etc in functie de tara in care locuiti)
- In cazul in care ati optat pentru o firma de curierat ( DHL, DPD, etc) coletele sunt ridicate de curieri in jurul orei 14:00 – 15:30, de luni pana vineri, ajungand astfel la destinatie in 3-5 zile lucratoare.
- Daca ati optat pentru transport cu Posta Romana, coletele se depun la posta in fiecare joi, acestea avand termen de livrare intre 5 si 10- zile lucratoare. Având în vedere contextul internațional generat de pandemia de COVID 19, precum si creșterea volumelor de trimiteri poștale, Posta Romana mentioneaza pe site-ul lor faptul că sunt întârzieri mari în circulația trimiterilor poștale internaționale.
- Pentru livrarile in afara Romaniei, nu exista optiunea de plata la destinatie( ramburs). Comanda se va achita prin transfer bancar/ Euplatesc , PayPal sau Revolut si va pleca de la noi doar in momentul in care suma a intrat in contul Orzelowska Beauty SRL.
- Dacă efectuați o comandă de peste 150 EURO , veti beneficia de livrare gratuită (DOAR PENTRU LIVRARI PRIN POSTA ROMANA SAU COLETARIA).
2. Returnarea produselor
Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor.
Extras din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii:
" Art.9. Dreptul de retragere
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare"
Astfel, clientii care nu sunt multumiti de produse le pot returna, cu respectarea termenilor si conditiilor de mai jos. In toate situatiile costurile de returnare sunt suportate de client.
- Clientii www.pinklashes.ro pot returna produsele cumparate numai in ambalajul original, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primire. Produsul comandat va fi returnat in aceeasi stare in care v-a fost livrat, respectiv sigilat, sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, avand aceeasi eticheta atasata, ambalajul original si impreuna cu documentele de livrare care l-au insotit. In maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea comenzii in contul tau IBAN sau sub forma unui voucher de cumparaturi pe www.pinklashes.ro, pentru viitoare achizitii.
- ORZELOWSKA BEAUTY SRL va returna integral valoarea produsului/selor returnat/e, iar costurile transferului bancar vor fi suportate de www.pinklashes.ro. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne informati la adresa de mail orzelowska.office@gmail.com, indicandu-ne in scris numarul IBAN al contului dvs. bancar, numele titularului si CNP-ul acestuia si motivele returnarii produselor. Este necesar sa ne trimiteti produsul/sele printr-o firma de curierat , ambaland produsul/sele pe care il/le doriti sa ni-l/ni le trimiteti, pentru a nu fi deteriorate pe parcursul transportului. Noi o sa trimitem curierul catre dumneavoastra pentru a va ridica coletul, plata acestuia fiind facuta de catre dumneavoastra. Dorim sa mentionam ca , in cazul, in care dumeavoastra returnati produsul din cauze ce tin de www.pinklashes.ro (ex. produs trimis gresit) , atunci www.pinklashes.ro isi asuma costurile de retur.
- Din motive administrative, ORZELOWSKA BEAUTY SRL nu va accepta coletele care nu respecta conditiile prezentate mai sus. Totodata, in cazul deteriorarii produsului/selor in timpul transportului, trimise cu titlu de retur, ca urmare a ambalarii necorespunzatoare, contravaloarea coletului nu va fi achitat de ORZELOWSKA BEAUTY SRL iar coletul va fi retrimis catre dumneavoastra.
3. Probleme livrare, colete pierdute si returnarea banilor
- Va reamintim ca noi nu raspundem pentru curieri si colaborarea intre cumparator-firma curierat.
- Daca aveti nevoie sa contactati o firma de curierat in legatura cu livrarea, va rugam sa accesati site-ul lor si sa mentionati nr AWB furnizat de catre noi de noi prin email sau sms. Doar ei au informatiile despre starea coletului dvs
- Daca se intampla din diverse motive (lipsa raspuns la telefon, probleme curieri sau schimbati data de livrare fara succes) si **nu ridicati coletul** coletul se va intoarce la sediul nostru.
- In cazul in care coletul se pierde din vina firmei de curierat, coletele din afara tariii au asigurare si veti primi contravaloarea banilor.( valabil doar pentru Coletaria)
- In cazul in care refuzati coletul( nu ridicati, nu raspundeti la telefon)la primire din diverse motive si acesta se intoarce catre noi, in maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea produselor in contul tau IBAN sau sub forma unui voucher de cumparaturi pe www.pinklashes.ro., pentru viitoare achizitii.
- Data returnarii inseamna data la care coletul ajunge in posesia noastra.
- Contravaloarea produselor inseamna ca societatea noastra returneaza banii doar pe produsele comandate si nu pe transport. Achitarea transportului este obligatia dumneavoastra, din momentul in care ati plasat comanda si v-ati asumat ca aceasta comanda sa plece printr-un serviciu de curierat. Aceasta suma de transport noi o platim firmei de curierat, asadar intra in obligatia dumneavoastra .
Alte informatii importante - doar pentru comenzile de pe teritoriul Romaniei:
Dragi clienți,
Vrem să vă asigurăm că suntem aici pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă cu achizițiile pe www.pinklashes.ro, inclusiv procesul de livrare și returnare. Pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine procedurile noastre, am pregătit informații detaliate pentru diferite situații:
1. Procedura în cazul în care am livrat un produs greșit sau defect:
- Vă rugăm să furnizați dovezi sub formă de fotografii pentru a valida problema.
- Dacă se confirmă greșeala sau defectul, vom trimite rapid produsul corect la dvs. și vom acoperi costurile de livrare.
- La primirea produsului corect, vă rugăm să furnizați produsul greșit sau defect curierului pentru a fi returnat. Curierul va fi informat cu privire la acest retur.
2. Procedura în cazul în care doriți să returnați un produs neutilizat, în ambalajul original, din motive precum o comandă greșită sau o schimbare de părere:
A) Produsul este ambalat original și în stare originală:
- Vom trimite un curier la adresa dvs. pentru a prelua produsul.
- După ce produsul ajunge la noi și este verificat, vă vom returna suma plătită sub formă de voucher, care vă va fi trimis prin SMS de la numărul 0752988978 și va fi vizibil și în contul dvs. la pagina de checkout.
- Costul de livrare al curierului va trebui achitat de către dvs. în momentul preluării produsului. Noi vom aranja direct cu curierul pentru livrare la adresa dvs.
B) Procedura în cazul în care ați utilizat parțial produsul:
- Dacă ați utilizat parțial produsul, puteți returna partea neutilizată.
- Vom calcula suma de returnat (sub formă de voucher) pe baza părții neutilizate a produsului.
- Vom trimite un curier la dvs. pentru a prelua produsul. Dacă returnarea este din cauza noastră, costul curierului va fi suportat de către firma noastră. În caz contrar, veți plăti costul livrării direct la curier.
C) Procedura în cazul produselor lichide (care nu pot fi returnate):
- Din motive de igienă, produsele lichide nu pot fi returnate. Vă rugăm să ne contactați pentru orice întrebări sau nelămuriri.
3. Procedura în cazul în care doriți să schimbați un produs intact cu un alt produs:
A) Dacă nu există o diferență de preț:
- Vom trimite un curier la dvs. cu produsul de schimb și curierul va prelua produsul inițial.
- Vă rugăm să plătiți costul de transport dus-întors direct curierului la momentul preluării.
B) Dacă există o diferență de preț:
- Procedura va fi similară cu cea de mai sus, dar va trebui să achitați diferența de preț la curier în momentul schimbului.
- Dacă produsul de schimb are o valoare mai mică, vă vom emite un voucher pentru achiziții viitoare.
Menționăm că putem utiliza diferiți curieri, inclusiv Cargus, în funcție de caz și preferințe. Costurile de livrare variază în funcție de serviciul selectat:
Livrare dus: 19 lei
Livrare dus-întors: 38 lei
In cazul in care trimitem curierul sa ridice un produs, platiti direct la curier costul transportului.
In cazul in care este vina noastra( noi v-am pus in comanda un produs gresit/ cu defectiuni/etc), noi suportam valoarea rambursului.
Recomandăm plata online pentru ramburs pentru a evita comisioanele adăugate de curieri. Veți primi un link de plată cu cardul și veți putea achita online, economisind astfel bani.
Dacă aveți orice întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta să aveți o experiență de cumpărături plăcută.
Sezizari
- Orice sesizare va fi luata in considerare si va fi tratata cu prioritate, termenul maxim de raspuns fiind 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia. Sesizarile se trimit in scris pe adresa orzelowska.office@gmail.com.
Exceptări de la dreptul de retragere:
In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.